Pluggat, Pluggat och Pluggat litegrann! -.-

Jag har varit väldigt oaktiv de senaste dagarna för jag har pluggat och pluggat och sovit och ätit -.- Och varit lite på promenad (a)
 
Men ikväll ska jag städa rummet och i helgen ska jag till Skellefteå :D Men jag hade tänkt  lägga ut lite bilder på mitt rum för folk vill tydligen se det :3
 
Men nu får ni lite bilder som jag tagit de senaste dagarna ^^ (:
 

"Tonight lets have fun, and live while we're young"

Jag borde ta tag i livet och leva varje dag.. Men istället sitter jag vid datorn och spelar/ser serier.. Eller som nu, skriver om vad jag borde göra istället för att göra det xP

Imorgon ska jag skriva klart mina engelska arbeten, sen är jag klar med den kursen :D Efter det ska jag antingen ut och geocacha eller turfa, eller kanske baka muffins O.O Jag vill baka muffins! :D Som sagt ideérna är det ingen brist på bara att få dom gjorde x3

Här får ni lite bilder som jag tog ikväll då jag, Ebba och Björn umgicks och bastade :D Vi var "riktiga ungdomar som bastade och satt och umgicks sent på kvällen" som Ebba sa xP



Lite vad som hänt!

Jag har inte skrivit på typ... 5 månader xP Jag har varit lite deprimerad och helt enkelt varit på ett dåligt ställe mentalt och därför ville jag som inte skriva.. Men nu ska jag börja om (: Jag orkar inte skriva om allt som hänt de senaste halvåret så jag skriver istället vad som hänt i helgen :3
 
I fredags spelade Jag, Mattias, Nils, Daniel, Markus, Erik, Ebba och Foppe Magic hemma hos mig (: Vi körde en massa massa Standard och Casual. Senare på kvällen blev det Munchkin (: Riktigt trevligt!
 


Sen på dagen på Lördagen så gick jag och Mattias en promenad till min skola. Fick värsta nostalgi trippen och typ, "Här gjorde vi det! och här gjorde vi det där! Där hände det och där hände det!" Mattias var nog lite less xP

 
Mattias hittade en gummisnodd och satte upp håret. Han tyckte han blev jätte gullig ^^
 
 
Senare på lördagen var vi med Ebba och Björn Först på Hammenviken och åt godis och drack lättöl medans Björn och Mattias pratade om lastbilar och mopeder och sådant medans jag och Ebba pratade om.... Läxor om jag inte minns fel xD Efter det for Björn och skulle vara med Jesper och spela Zelda om jag inte minns fel och jag, Ebba och Mattias for till Ebba.
 
Sen planerade vi att bjuda dit fler och basta och sedan umgås :3 Det blev inge bastu men vi, Fanny och Emil umgicks och satt och pratade Hemma hos mig och sedan gick vi en promenad igenom Öjebyn. Sen när vi satt på en bänk tog Ebba ett par bra bilder på mig.
 

Jag tyckte dom var bra (: Kolla gärna Ebbas blogg! http://flubben.blogg.se/ 
 
På söndagen var vi sega och låg mest och såg på TV senare på kvällen kom Daniel och vi spelade Magic EDH, vanliga kort och sen spelade Mattias och Daniel Duel Masters medans jag byggde en ny standard lek. Juste, jag målade Mattias naglar! 


Bild bevis!!

Sen idag steg vi upp, såg lite Face Off innan vi for till stan för att Mattias skulle åka tillbaka till Skeå. Men innan det fikade vi :3

Mums med kladdkaka, Winerbröd och glas cola <3


Sen for han hem och jag for hem. Och jag pluggade massor -.- Nu hade jag tänkt fylla i resten av julkalendern (sådär 5 månader försent xD) Eller sno nå frågelistor
RSS 2.0