Jag varken är eller vill inte vara en kille!

Idag då jag var på affären hade jag mina korta jeans shorts, blåadöskalle skor, Hammerfall tröja, pallestinasjal och mitt plommonstop. Jag stod och kollade på palt och bredvid mig är en liten kille och hans mamma. Jag ser hur han kollar på min medans han petar på sin mamma. Hör hur han viskar något i stil men "kollar vad den där tjejen har" Hon kollar på mig medans jag vänder mig mot dom för att gå då kollar hon på mig och säger "Jaa den där killen har en Hammerfall tröja"

Jag menar kom igen! Jaa, tröjan är stor så mina bröst är inte jätte tydliga men ändå.. Jag ser inte SÅ mkt ut som en kille. Och inte många killar har shorts som slutar lite över mitten på låren ^^ Jag har fått väldigt många sådana kommentarer på sista tiden och det var detta som fick glaset att rinna över...
 
Egentligen bryr jag mig inte. Jaa, jag har kort hår och går typ jämt i t-shirt och baggy byxor. Men det gör mig inte till mindre av en kvinna, Jag kan fortfarande dra på mig en klänning och högaklackar och gå runt, jag väljer bara att inte göra det. Men det är lite jobbigt att ständigt måsta bevisa det..
 

Önskar ibland att min kvinnlighet skulle duga som den är /:
 

Sol och trevligt sällskap (:

Igår for jag till Pottan och badade med lilla syster (: Det var jätte kallt! Så vi satt mest på handduken (A)


Hon sa att jag måste påpeka att hon inte ser ut så då hon är då hon är sur på riktigt utan han har gjort sig till ^^

Vet att jag är snygg (a)
 
 
 
Senare på kvällen körde jag runt i bilen och umgicks med Fält :D
Tack för en underbar kväll! :3
 

Fotobomba som en boss! (Igen xP)

Jag har varit så sjukt upptagen att jag knappt hunnit tänka... Än mindre blogga xP Men här kommer en MASSA bilder från saker som hänt :3
 
 
 
Först är det lite bilder från promenad med min lilla syster (:


 
 
Sen lite geocaching med henne (:
 
 
 
Jag har bara 2 bilder från Kongressen xD Första på Hampus och andra på mig (a)
 
 
 
SkeCon! Första på Ninja och andra då jag lekte runt på scenen (;
 

 
Sen kör jag till Skeå och hänger med de coola grabbarna med jämna mellanrum d;
 
 

 
Och nu några EGO bilder (a)

"Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?"



För alla som tjatat här är en bild på mig i min piercing :3

Det har hänt så sjukt mkt! Jag har tagit körkort, min piercing har läkt
och jag har varit på kongress i Borås :D

Tyvärr så har jag varit så upptagen att jag glömt fota /:

Nu sitter jag och taggar för SkeCon i helgen! :D Ska ni dit så syns vi där, annars hörs vi till veckan (:
RSS 2.0