Min egen lilla Julkalender: Dag 3 (:

3. Berätta om din bästa vän
 
Jag har ingen speciell bästa vän, så jag skriver om några av mina närmaste vänner istället.
 
Björn och Ebba (:
 
     Björm och Ebba är definitivt två av mina närmsta kompisar. Björn har jag kännt i lite över 3 år, vi gick med varandra på gymnasiet. På ett eller annat sätt har han altid funnits där, även om jag är dålig på att visa att jag uppskattar honom /: Ebba har jag umgåts med i snart 1 år, fast vetat vem hon är lite innan det. Vi klickade typ direkt och det var tackvare henne jag tog mig igenom isomras. Bilden är tagen från Ebbas blogg ( http://flubben.blogg.se/ ) Kolla gärna in den (:
 
Joakim (:
 
     Jocke har jag känt i... typ fem och ett halvt år. Och dom första åren så bråkade vi så SJUKT mkt xP Men jag tror det det egenrligen förde oss närmre. Och nu så, tycker jag iaf, så är vi ganska nära. Pratar kanske inte så jätte ofta men kan ändå prata om allt (:
 
Har en MASSA fler underbara vänner men det skulle bli ett extremt långt inlägg. Men jag älskar er allihopa, även om ni står med eller inte (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0