Min egen lilla Julkalender: Dag 4 (:

4. Berätta om en person som du berundrar
 
För mig var det här väldigt väldigt enkelt att välja en person, Min mamma. Det kom faktiskt nästan sv sig själv för jag har väldigt mkt respelt för min mamma. 
 
 
      Jag tror att det handlar mkt om att jag är lika mamma... Eller så är hon lik mig xP Men vi är iaf ganska lika varesig jag vill de eller inte. Sen så är det tack vare hon att jag är så underbar som jag är ^^ Jag beundrar henne mer än vad jag tror hon inser. Lixom då hon var 28 så var hon ensamstående mamma för en 6 och en 5 åring. Och jag hörde henne aldrig nämna att något var jobbigt.
 
     Jag minns inte så jätte mkt från när jag var liten, men jag minns att jag alltid kände mig trygg och för det mesta inte var orolig för att mina föräldrar var skilda. Och det var tack vare min underbara mamma.
 
Visst är hon vacker? Älskar dig, mamma <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0