"Låt mig skänka en rad. Jag samlar kraft och fyller upp min lunga!"

     Jag känner att jag tycker det är synd om mig som är alldeles ensam /:
 
     Jag vet att jag har folk som ställer upp och som jag kan umgås med. Utan de jag saknar är det här självklara. Typ i skolan. Att det är självklart att du träffar folk som pratar med dig och att du träffar någon som kramar dig. Eller de att man har vissa dagar där man umgås med vissa människor. 
 
     För som det är nu kan jag från då jag hoppar på bussen till skolan (7.30-8) till då jag far hem (16.30-17) utan att säga ett ord till folk. Och då tänker jag inte på det utan jag inser först på eftermiddagen att jag har inte sagt ett enda ord till någon idag....

     Jaja, nu ska vi inte deppa ner oss. Det är en fin dag med blå himmel och i helgen ska jag iaf till SkeKai på lördag :D Och kanske och se anime i Umeå på fredag.. Men blir inte de av så ska vi till Tonys föräldrar och äta (: Så får se fram emot de istället!
 
 
Jag har tråkigt och flummar! xP


Flum eli Flum!


Jag borde kanske sova lite istället x3
 
     BTW!! Jag förstår inte hur man kan träffa samma person 4 veckor i rad och ändå sakna dom så SJUKT mkt! O.O Plus att jag måste hålla mig från att kväva honom med meddelanden och annat... Vill ju inte göra honom less på mig D:
 
Min lilla gran x3 (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0