The two headed monster

     Jippie, for till skolan flera timmar för tidigt då våran psykologi lektion är inställd -.- Så nu har jag 1h 30min att sitta och tråka innan samhällslektionen börjar. 

     Det känns som att jag förvirrad mig själv för tillfället. Att jag har en massa jag vill göra, ännu mer jag måste göra och samtidigt jag vill ta lugnt. Jag MÅSTE skriva Hemtentan till Psykologin, plugga till tentan i Programering A, plugga till Fysik provet, plugga körkorts teorin och övningsköra. Sen så VILL jag bli bättre på bas, bli bättre på gitarr, skriva mer dikter, skriva klart min låt, spela LoL så jag får lite lvl och typ se massa Naruto xP så jag måste välja mellan... Och det är inte lätt xP

     Känner mig lite som ett tvåhövdat monster.ett huvud som vill fixa till mitt liv och ett annat som bara vill göra det som är roligt. Det som ger mig njutning just nu. Ett som försöker sitt bästa och ett som ständigt klagar. Ständigt ifrågasätter, ständigt kommenterar. Ena huvudet vill göra skolarbete, medans det andra tycker att jag får ut mer av att skriva dikter så jag kan göra folk stolta. Men folk blir ju stolta om jag sköter skolan, dock så gör alla det. Men alla skriver inte dikter, så det är något att vara stolt över. U see my problem? d:

Harder to think with two heads
 
But one day they will grow togther and I will finally be able to think clearly (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0