De små sakerna som gör att solen kan skina en till dag

Jag vet att jag sa att det bara skulle bli video inlägg men det går så mkt snabbare att skriva och lättare att improvisera ihop d:
 
    Idag har jag varit hos frisören och färgat håret rött. Det blev sjukt snyggt! (Om ni frågar mig) Riktigt lysande rött. I måndags så blev jag klippt så jag blir nog inte mkt mer fin än såhär :3 Käkade även lunch med Fanny på PitStop innan vi gick iväg för att möta upp min yngsta syster då hon slutade skola.Sen idag så har jag hälsat på Tony (Min låtsas pappa)s föräldrar, Fikat hos dom och spelat LoL med grabbarna, Vi led några ganska bittra nederlag...
 
     Imorgon blir det att skriva Psykologi typ hela dagen... Har en hemtenta som ska in imorgon natt /: Sen lär jag väl packa inför i helgen och röja lite på rummet. 
 
     Men på Fredag ska jag ner till Umeå och spendera helgen med Jakob! :D Ska passa på att njuta eftersom det kan dröja några veckor tills nästa gång vi umgås efter det /: Men i helgen blir det b.la Metal konsert, +18 fest och kanske spela magic :3 Sen ska jag även träffa hans föräldrar O.O *Nervös*
 
Men allt det skriver jag om då. Nu ska jag sova! 
 
Mig, nyklippt och fin (:
 
Fyra små rätter, Min absoluta favorit pizza <3 (Kykling, Skinka, Oxfile, Kebab, Vitlöksdressing och beanese sås)
 
Hemlagat Goo fika! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0